JAK NÁS KONTAKTOVAT?

Pokud máte zájem, nejlépe se s námi spojte telefonicky nebo emailem (viz kontaktní údaje), případně se dostavte na adresu Domu na půl cesty v pracovních dnech v době od 7:00 do 15:00 hodin. Pracovnice vám zodpoví Vaše dotazy ke službě a sdělí vám postup při podání žádosti.

Před uzavřením smlouvy je nutné doložit posudek registrujícího praktického lékaře.

Žádost a posudek lze stáhnout z dokumentů nebo si dokumenty můžete vyzvednout osobně, případně vám je zašleme. 


CO BUDE DÁL?

Když obdržíme vaši žádost, budeme vás kontaktovat (nejpozději do 30 dnů, pokud máme plno, jinak, co nejdříve) a domluvíme si s vámi schůzku. Pokud se stane, že se nebudete moci dostavit, domluvte si jiný termín, jinak by byla vaše žádost stornována. Na jednání s vámi budou pracovníci hovořit o vašich potřebách, přáních, cílech a možných způsobech podpory, které vám můžeme nabídnout. Dozvíte se informace o tom, jak to ve službě probíhá, budete seznámeni s pravidly pobytu a s prostředím. Na jednání si prosím přineste doklad totožnosti.


JAK A KDY SE DOZVÍTE, ŽE MŮŽETE SLUŽBU VYUŽÍVAT?

Pokud nejsou důvody k odmítnutí nebo nemáme obsazeno, budete kontaktováni v nejbližší době a domluvíme s vámi další schůzku k uzavření smlouvy.  


V JAKÝCH PŘÍPADECH VÁM NEBUDE SLUŽBA POSKYTNUTA?

  • pokud nespadáte do cílové skupiny
  • neposkytujeme službu, o kterou žádáte
  • nemáme dostatečnou kapacitu – Vaše žádost si s Vaším souhlasem ponecháme a oslovíme Vás, jak se místo uvolní
  • pokud vám byla vypovězena smlouva z důvodu porušování povinností téže sociální služby v době kratší než 6 měsíců před podáním žádosti

 Dalšími důvody k neposkytování služby jsou:

  1. váš zdravotní stav vyžaduje poskytnutí ústavní péče ve zdravotnickém zařízení
  2. nejste schopen pobytu v zařízení sociálních služeb z důvodu akutní infekční nemoci, nebo
  3. vaše chování by z důvodu duševní poruchy závažným způsobem narušovalo kolektivní soužití